Nytt - Oktober & Black Friday

När jag klarade första engelskatentan så tyckte jag att jag förtjänade denna fina bokbox. Trots allt plugg i November så hann jag läsa om Hungerspelstriologin på engelska innan filmen hade premiär!
 
Två rec-ex som dök upp i slutet på Oktober och i början på December var Galveston av Nic Pizzolato från Kalla Kulor. Jag brukar inte prioritera recex om jag inte bett om men Galveston blev utläst snabbt. 
Utpost av Ann Aguirre från Modernista var grymt efterlängtad då jag gillade Enklav så mycket, även den är utläst.
 
Under Black Friday erbjöd Adlibris 20% på alla böker vilket jag självklart tog del av.
Ten thousand skies above you av Claudia Gray. Jag ölskade första boken i serien och såg verkigen fram emot att läsa fortsättningen men nu känner jag ingen lust alls!
Everything, Everything av Nicola Yoon är en bok som dykt upp lite överallt, snart får jag reda på vad alla pratar om!
 
The Archived av Victoria Schwab har jag varit sugen på att läsa ett tag så då passade jag på att slå till när den var lite extra billig. 
The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender av Leslye Walton vill jag läsa på grund av omslaget och dessutom verkar den bra också...
 
Bonnier verkade inte vilja skicka Athenas Tecken av Rick Riordan som recex så den fick också följa med i beställningen. 
En sån som du av Gillian Flynn, är en yttepytteliten bok innehållandes en kort novell. Den är redan utläst, jag hade hellre sett den som en roman!
 
Ett lass med böcker, av okänd anledning är inte Athenas tecken med på bild.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hungergames-boxen är så fin :O
Har Gillian Flynns novell beställd, hopppas den är lika läsvärd som hennes andra böcker :)

2016-01-06 @ 07:30:14
URL: http://snowglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0