Läs-a-lot SommarTBR

Jag har aldrig (åtminstone vad jag kommer ihåg) deltagit i en Läs-a-lot. Men trots velande har jag bestämt mig för att delta i Nellys Läs-a-lot Sommar. Högen ovan är böckerna jag kommer välja bland att läsa, jag tror absolut inte att jag hinner läsa allihopa men förhoppningsvis fem av dem. På min instagram (marklarsbooks) recenserar jag de böcker jag hinner läsa under Läs-a-loten med hashtagen #läsalotsommar17
 
Jag hoppas på att kunna läsa mycket under dessa dagar, minst fem böcker och att läslusten håller sig kvar.
Nu ska jag bara bestämma mig för vilken bok jag ska börja med, det lutar mot Jag ser dig eller Empire of Storms

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Vad roligt att du också är med :)

2017-07-04 @ 21:12:33
URL: http://www.bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0