En orimlig att-läsa-hög

Egentligen var det meningen att detta inlägg skulle upp förra veckan den 14:e juli då det var en månad kvar av min ledighet, nu är det alltså en vecka mindre kvar på min ledighet/semester/sommarlov. Bilden ovan visar böckerna jag skulle vilja läsa ut innan jag börjar arbeta i höst. 14 böcker på 24 dagar känns inte helt rimligt. Men jag hoppas åtminstone på att hinna läsa åtta av dem. Arvtagaren får nog bli höstens stora bokprojekt och Harry Potter läser jag innan läggdags. 
 
Har ni läst någon av dessa böcker som jag bör prioritera får ni gärna tipsa om den/dem.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Såklart tycker jag du ska läsa Land of stories, men den hinner du kanske också med! Arvtagaren tyckte jag var en bra avslutning på serien. När börjar du jobba?

Svar: Haha såklart du tycker LOS jag vill ha samma sug som dig med att läsa dem! Men planen är att hinna läsa den. Arvtagaren hinner jag nog inte med innan jag börjar jobba, vilket jag gör den 14e augusti. När börjar du? 😊
Elina

2017-07-21 @ 10:02:43
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag känner igen mig, i början av juli postade jag ett liknande inlägg och vilka har jag läst??? Jag har i alla läst 15 böcker hittills i juli, så jag kan väl vara nöjd.

https://mittbokintresse.blogspot.se/2017/07/min-helt-orimliga-tbr-eller.html

Svar: Man kan ha en orimlig tbrhög samtidigt som man sätter ut ett rimligt mål med hur många man ska hinna med 😊
Elina

2017-07-21 @ 12:12:00
URL: http://mittbokintresse.blogspot.se/
Postat av: Vargnatts bokhylla

Hetta är jättebra :)

Svar: Kul att höra. Jag har precis börjat på med den och kan hittills bara hålla med dig 😊
Elina

2017-07-21 @ 19:53:21
Postat av: liza - iregnet

Jag har helt missat att det finns en svart LOS bok, var kommer den i ordningen ?

Svar: Det är den femte i serien och den näst sista. Nu har den sista släppts och den är vit ☺
Elina

2017-08-04 @ 10:46:12
URL: http://iregnet.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0