Månadssammanfattning December 2015

Lästa:
Galveston - Nic Pizzolatto
Utpost - Ann Aguirre
En sån som du Gillian Flynn
Kodnamn Verity - Elisabeth Wein
Dash och Lilys utmaningslista - Rachel Cohn & David Levithan
De odödligas sång - Julie Kagawa
Stormens öga - Leigh Bardugo
Tomtemaskinen - Sven Nordqvist
Det mörka ödet - Sally Green
 
Antal lästa: 9
Hyllvärmare: 1
Svenska:
 9
Engelska: -
Omläsningar: -
Påbörjade serier: -
Avslutade serier:  1, Blood of Eden
Nya böcker:
 14. 3 recex, 4 julklappar, 1 bokvänsbok, 6 köpta böcker
 
Bästa bok: Utpost!
Sämsta bok:. De odödligas sång, den var inte dålig men den höll inte måttet. 
Största överraskning: Dash och Lilys utmaningslista, den bör läsas i juletider. Supermysig!
Största besvikelse: Galveston, den har blivit enormt hyllad men tyvärr så förstod jag mig inte på hypen, men jag läser gärna mer av Pizzolatto!
 
Kommentar: I december fick jag Julledigt rätt tidigt och då kom jag ntligen igång med läsningen igen men vid jul blev jag sjuk och hade ingen ork alls.
 
Just nu läser jag: Blod och Stjärnstoft av Laini Taylor, jag läser om hela bokserien så jag kommer ihåg allt inför den avslutande delen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0