Nytt - Juli

Två oväntade recex dök upp hos mig under Juli. Du, bara av Anna Ahlund från raben&sjögren, jag hade inte tänkt prioritera denna men såg så mycket fina recensioner så jag kunde inte låta bli.
 
Det lånade mörkrets riddare av Dave Rudden från Modernista, denna är jag dock riktigt osäker på om jag ens kommer läsa. På senaste tiden har jag börjat upptäcka att många middlegrade böcker tråkar ut mig. Men även denna har fått så många bra recensioner, vilkt får mig att fundera på om jag ska läsa den ändå. 
 
Jag och Elin bytte böcker under förra året och utan anledning så slutade vi, för att ta igen alla blcker vi missat att byta så körde vi igång med att byta två böcker på en gång. Jag fick Until friday night av Abbi Glines och Confess av Colleen Hoover, båda är utlästa och båda var riktigt bra, men Confess snäppet bättre.
Tack Elin!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vargnatts bokhylla

Du, bara och Det lånade mörkrets riddare är verkligen bra :)

2016-08-04 @ 18:00:25
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Elvira

Känner samma angående Det lånade mörkrets riddare, lite kluven sådär. Får se hur jag gör.

Du, bara älskade jag!

2016-08-17 @ 11:31:35
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0