Alphabooks tag

Jag blev taggad av Anna att göra den här taggen. Den går ut på att lista sina favorittitlar från A till Ö. Var riktigt pepp på att göra den här listan tills jag insåg hur svårt det är. Jag vill ha in massvis med titlar under D och S men hittade inga alls till X,  Z, Å eller Ä. 

A - All the bright places - Jennifer Niven
B - Boktjuven - Marcus Zusak 
C - Clockwork Princess - Cassandra Clare
D - Divergent - Veronica Roth
E - En man som heter Ove - Fredrik Backman
F - Förr eller senare exploderar jag - John Green
G - Gone Girl - Gillian Flynn
H - Hungerspelen - Suzanne Colllins
I - In the shadow of blackbirds - Cat Winters
J - Jag ger dig solen - Jandy Nelson
K - Kanske är det allt du behöver veta - E.Lockhart
L - Livets outgrundliga mysterier - Benjamin Alire Sáenz
M - Människohamn - John Ajvide Lindqvist
N - Nordiska väsen - Johan Egerkrans
O - Oceanen vid vägens slut - Niel Gaiman
P - Prodigy - Marie Lu
Q - Quidditch through the ages - J.K. Rowling 
R - Rubinröd - Kerstin Gier
S - Sätt mig i brand - Tahereh Mafi
T - Tankeläsaren - Kristin Cashore
U - The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
V - Världens viktigaste kyss - David Levithan
W - Warm bodies - Isaac Marion
X
Y - Yttersta offret - Richelle Mead
Z
Å
Ä
Ö - Övergivna - Michael Grant
 
Jag tror de flesta blivit taggade till att göra den här listan, därför taggar jag ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0