Vinn en signerad utgåva av Cirkeln

 Den efterlängtade filmatiseringen av succéboken Cirkeln har premiär den 18 februari. 
 
Som ni alla säkert redan har koll på så har boken Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren filmatiserats. Lagom till biopremiären ges även en ny pocketutgåva ut med filmomslag. Hittills har jag bara läst de två första böckerna i Engelfors triologin Cirkeln och Eld. Men jag ska ta tag i den sista delen Nyckeln lagom till jag ska se filmen Cirkeln
 
Jag vet att vi är många som inte föredrar eller rent ut sagt hatar filmomslag. Men just detta omslag gillar jag mer än originalet. Dessutom lottar jag ut en SIGNERAD pocketutgåva av Cirkeln med detta omslag och en Nyckeln-tygkasse! 
 
 
Vad kan man vinna: En signerad pocketutgåva av Cirkeln med det fina filmomslaget och en Nyckeln-tygkasse!
Hur kan man vinna: Kommentera inlägget och skriv att du vill vara med och tävla, lämna gära en motiveringen också men det är inget måste.
 
Ni får gärna tipsa om tävlingen och följa bloggen på bloglovin, men det ger inga extra poäng!
  marklarsbooks.blogg.se
 
 
Tävlingen avslutas onsdag 18/2

Kommentarer
Postat av: Bokslukaren

Jag är jättegärna med!
Jag älskar böckerna och det vore coolt att ha ett signerat ex av boken

Svar: Kul att du är med och tävlar! :)
Elina

2015-02-11 @ 23:00:00
URL: http://bokslukartips.blogspot.se
Postat av: David

Jag är med! Hade vart kul att vinna då jag tycker hela serien är bland de allra bästa böckerna som existerar. De kombinerar samarbete, ungdomslivet och magin på ett helt 'magiskt sätt'! ;)

2015-02-15 @ 15:33:13
Postat av: Madeleine Nord

Jag är med och tävlar :) älskar böcker.

2015-02-15 @ 15:42:11
Postat av: Anonym

Skulle stå att jag älskar böckerna
Ska bli helt underbart att snart få se det på film :)

2015-02-15 @ 15:43:21
Postat av: Madeleine Eklund

Jag är med! :D Älskar bok serien och längtar tills på onsdag när det är äntligen är premiär för filmen Cirkeln! Vore jätte roligt och vinna en signerad bok, rena drömmen ju!

2015-02-15 @ 16:26:25
Postat av: Linn

Älskar verkligen dessa böcker så otroligt mycket, så det skulle vara super kul att vinna Cirkeln med det nya omslaget och en snygg tygkasse! älskar att man inte kan sätta in den i bara "fantasy" genren, eftersom den har allt. Kärlek, vänskap, fantasi, komedi, skräck och drama. :)

2015-02-15 @ 17:26:35
Postat av: Junior Östervall

Sjukt bra bokserie! Älskar hur man kan relatera till vardagsliga saker, men också det andra.

2015-02-15 @ 18:08:02
Postat av: Rebecca

Jag är med :)
Cirkel-trilogin är min favorit serie, den är bäst på alla sätt! Så sjukt bra.
Den får en att tänka att det kanske finns magi i världen, för de blandar in magin på ett så vardagligt sätt.

2015-02-15 @ 18:11:05
Postat av: Alva

Jag vill vara med, helt enkelt för att jag ÄLSKAR Cirkeln :)

2015-02-15 @ 19:42:41
Postat av: Lisa

Jag vill vara med och tävla. Jag vill verkligen vinna boken för att jag älskar verkligen serien. Det är inte ofta som jag läser en bok på mindre än en dag och sedan önskar att jag kunde glömma bort vad som hände i den och sedan läsa om den igen för att få samma känsla som första gången. Men Cirkeln var en sådan bok :)

2015-02-15 @ 20:28:06
Postat av: Anna Hansen

Jeg er fra Danmark, men jeg er helt vild med serien, og derfor vil jeg meget gerne deltage, hvis det er muligt :)

Svar: Jag ska höra efter om det är möjligt att skicka boken till Danmark! :)
Elina

2015-02-15 @ 21:53:58
Postat av: Alicia

Jag vill vara med!
Jag älskar verkligen böckerna, så det skulle va jätte kul att vinna, det är dem bästa böckerna jag har läst.

2015-02-16 @ 10:02:51
Postat av: Moa

Jag är med och tävlar! Jag är en av dem som inte är överförtjust i filmomslag, men som du säger så är det här omslaget till Cirkeln väldigt fint. Det jag kan tycka är lite tråkigt med böckerna som får filmomslag är att det ofta är skådespelarna som står i fokus. Så är det inte här, och därför vill jag väldigt gärna ha även den här upplagan av boken. Att den är signerad gör den ju inte sämre!

2015-02-16 @ 17:23:10
Postat av: Carro

Jag är gärna med och tävlar!
och håller med om att filmomslag inte är någon höjdare men den här är ju så långt ifrån ett sådant fult som man kan komma ;)

2015-02-16 @ 18:44:59
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Emily

Jag vill gärna vara med:)

2015-02-17 @ 15:15:32
Postat av: Stadavbocker

Jag är med :D

Jag skulle vilja vinna boken för jag gillar filmomslaget och jag skulle gärna ge den i födelsedags prisent till min bästa vän som älskar cirkeln trilogin

2015-02-17 @ 16:32:36
URL: http://stadavbocker.blogspot.se
Postat av: Martina S

Jag vill gärna vara med, har inte läst den än, ser fram emot att göra det :)

2015-02-17 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0