Tråkiga nyheter

Parasollprotektoratet är en av mina favoritserier och de snygga svarta kanterna gör ju inte böckerna sämre. Den senaste boken som gavs ut på svenska var Hemlös vilket var evigheter sedan, jag hörde av mig till Styxx Fantasy (som ger ut böckerna på svenska) tidigare idag och undrade över när nästa del skulle komma. Tyvärr meddelade dem att de inte kommer ge ut resterande delar i serien. Det är riktigt tråkigt tycker jag, nu måste jag köpa hem dem på engelska istället och dem är ju inte alls lika fina med sina tråkiga vita sidor. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Men nej vad trist! :( Har också väntat på att de skulle bli översatta eftersom de svenska böckerna är så mycket snyggare med sina svarta kanter.

Svar: Precis! Dessutom är de engelska böckerna i paperback (har inte hittat någon inbunden än iallafall) så de kommer inte alls matcha i bokhyllan :(
Elina

2015-04-17 @ 18:25:16
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Elvira

Nääää påriktigt?! Anade att det kanske skulle bli så, men usch sååå tråkigt! Undrar över Styxx överhuvudtaget - händer det något alls där nuförtiden?! :P

Svar: De sa till mig att hålla ögonen öppna under maj. Jag antar att de ger ut någon bok då :) det var ju ett bra tag sedan sist
Elina

2015-04-17 @ 18:29:47
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Linda

Nä vad tråkigt. Jag som har väntat och väntat:(.

Svar: Jättetråkigt! Jag har också väntat så det var riktigt tråkiga nyheter
Elina

2015-04-17 @ 21:02:41
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: Elin - Bokparadiset

Åh nej, måste jag också köpa de engelska... Fast ändå skönt att man får veta jag har mailat och skrivit till dem på Facebook utan att få något svar alls..

Svar: Konstigt, de svarade mig nästan på en gång! Men nu är frågan om man ska slå på stort när det ändå är 10% på BD ;)
Elina

2015-04-18 @ 09:32:22
Postat av: Alba - Boklyckan

Är det sant? Nej, fy vad tråkigt :( Jag som tycker så mycket om serien och har väntat på att nästa bok ska bli översatt. Det är så snyggt med svarta sidkanter! ;) Fast jag misstänkte att det låg till såhär eftersom det var ett tag sedan Styxx gjorde något över huvud taget :/ Jaja, jag får införskaffa de resterande delarna i serien på engelska då :p

Svar: Ja, det är supertråkigt! Vill också ha de svarta sidkanterna på de resterande delarna
Elina

2015-04-19 @ 09:15:46
URL: http://boklyckan.blogspot.se
Postat av: Anna - Bokbabblaren

Åh nej, vad tråkigt! Jag har första boken hemma med de svarta kanterna. :/ Har som tur är inte läst den än, så får la skaffa de engelska tills dess. :P

Svar: Läs den! De tre böckerna jag läst har vart riiiiktigt bra! :)
Elina

2015-04-20 @ 07:41:37
URL: http://bokbabblaren.blogspot.se
Postat av: Klara

Jag har också undrat över det!! Jag blir jättebesviken fast det nästan var väntat. Varför fortsätter de inte att ge ut dem? :(

Svar: Jag har ingen aning faktiskt :(
Elina

2015-04-21 @ 18:53:40
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0