Nytt, men ingen lästid över

Under veckorna de senaste veckorna som gått har jag fått hem en del nya böcker. Självklart så kommer rec-exen i rasande fart nu när jag börjat skolan och har knappt tid kvar över till annat än plugg (matematik-kursen fram till efter jul något tag). Men jag försöker läsa så mycket tiden tillåter.
 
Detta är mina två Erikshjälpen fynd. Låt de gamla drömmarna dö av John Ajvide Lindqvist, en samling med olika texter av honom. Jag är inte så förtjust i korta noveller och så, men nu kan jag lägga till denna i min Ajvide Lindqvist samling.
Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren fanns på Erikshjälpen förra veckan. Jag greppade boken direkt men började vela. Måste jag verkligen ha denna? Jag gillar knappt de andra, men jag vill ha hela serien, men jag har de andra två i pocket. Men den här är ju billigare än en pocket... så gick mina tankar och nu kommer den ligga oläst här hemma och ta plats ett bra tag.
Gilla Böcker skickade två rec-ex till mig på begäran. Rävsång och Fågelbarn av Christin Ljungqvist, älskar omslagen men allra mest gillar jag Fågelbarn (utläst). Tänkte påbörja Rävsång idag och varva kapitel från den med kurslitteraturen och mattetalen som ska räknas innan måndag. Kan någon ge mig lite lästid? Tack för böckerna!
Modernista var super snälla och skickade hem denna, Four av Veronica Roth som redan är utläst och recension kommer den 15 september om jag inte missminner mig. Superfint omslag! Tack!
Jag efterfrågade Echo & Noah av Katie McGarry och De odödligas hunger av Julie Kagawa från Harleqin. Det resulterade i ett paket med Ink av Amanda Sun. Det blev en överraskning men jag ville verkligen läsa de två som jag efterfrågade och mejlade och de skickade genast de andra två böcker. Tack!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut att vara en härlig samling böcker, hoppas du får lite mer lästid snart! :)

Svar: Ja det hoppas jag också! :)
Elina

2014-09-06 @ 12:25:40
URL: http://jagochminabocker.blogspot.se/
Postat av: Maddie

Du har blivit taggad på min blogg att göra Countdown Survey. :)

Förövrigt sjukt många bra böcker du har fått hoppas bara du får massa tid att hinna läsa dom :)

2014-09-07 @ 13:29:12
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se
Postat av: Gabriella

Är rätt nyfiken på Ink, men har som du ingen lästid över alls så får väl se när den blir läst ^^

Svar: Ink ligger rätt långt ner på priotiteringslistan just nu och med tanke på hur sakta det går att läsa så kommer den väl aldrig bli läst! Dagarana har för få timmar på ett dygn, eller ska vi lägga till en dag på varje vecka? :)
Elina

2014-09-26 @ 09:45:40
URL: http://gpkjeilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0