Boktips efterlyses!

Min pappa har fyllt år och det är så oerhört svårt att komma på en bra present till honom. Men han läser en hel del och vad kan vara bättre än böcker? Men jag behöver hjälp med att komma på vad han kan gilla.
Han läser deckare och gillar framförallt böckerna av Peter Robinson och Arnaldur Indridason. En man som heter Ove är också en favorit men inte Min mormor hälsar och säger förlåt.
 
Ni får gärna komma med förslag på böcker han kan gilla. Böckerna ska finnas i pocket då pappa badar med sina böcker och "pocketar flyter bäst" (Det är hemskt, jag vet. Jag och mamma har slutat att låna ut våra böcker till honom).
 
Kom gärna med massor av förslag på deckiga deckare och böcker med humor!

Kommentarer
Postat av: Jenny E.

"Mannen från Albanien" av Magnus Montelius älskade jag.

Svar: Då ska jag kolla upp den! Tack :)
Elina

2014-09-24 @ 11:51:05
URL: http://jenny.jennytranslation.com/
Postat av: Elin - Bokparadiset

Hahha kan inte låta bli att skratta åt "pocketar flyter bäst" även om det är hur hemskt som helst!!

Svar: Han är en bibliotekaries värsta mardröm!
Elina

2014-09-28 @ 21:24:53
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0