Tips på bokbyten

Nu har jag kikat igenom bokbloggares bokbyten. Här kommer tips på några guldkorn som byts bort:

Sommaren jag blev vacker  av Jenny Han. Den byter Bella bort! En av mina favoritböcker!
De odödligas regler av Julie Kagawa. Den byter Jenny bort! Riktigt grym början på en vampyrserie!
berövad av Liz Coley. Den byter Frida bort. En hemsk bok, men så hemskt bra också!
Wallflower av Stephen Chbosky. Den byter Maddie bort. En lite udda och bra bok!
The Hush Hush Saga av Becca Fitzpatrick. Den byter Elen bort. Älskar serien!
Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs. Den byter Nelly bort. Älskar fotona i den!
Sanningen om Alice av Rebecca James. Den byter Lucy bort. Så himla spännande!
En man som heter Ove av Fredrik Backman. Den byter Elin bort. BÄSTA boken!
Monstrets dotter av Kristin Cashore. Den byter Alba bort. Fantasy som bäst!
Rubinröd av Kerstin Gier. Den byter Cecilia bort. Första delen i ÄDELSTENSTRIOLOGIN!

Har jag missat någons bokbyte så får ni säga till!

Kommentarer
Postat av: Jenny E.

Tack för att du tipsar om böcker som folk byter bort och att jag är en av dem. :)

Svar: Bara roligt :D
Elina

2014-03-22 @ 18:53:44
URL: http://jenny.jennytranslation.com/
Postat av: eve - min bok och jag

Kul idé att du tipsar om bokbyten!

Svar: Tack :)
Elina

2014-03-26 @ 12:34:36
URL: http://minbokochjag.blogspot.se/
Postat av: Elin - Bokparadiset

Så himla bra inlägg, hittade en bok jag ville ha!

Svar: Tack! Å va bra! :D
Elina

2014-04-02 @ 20:43:06
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0