Nytt

 
Har fått hem en del nya böcker, både recex och från ett bokbyte!
 
 
Beautiful Creatures - Det högsta priset, det största offret från Semic, var årets första recex! Den är, som jag tidigare skrivit, redan utläst och recension kommer snart.
Stjärnmärkt från raben&sjögren fick jag förra veckan. Jag ser verkligen fram emot att läsa hur det ska gå för systrarna Cahill!
Eleanor & Park från Berghs fick jag idag, den ser jag verkligen fram emot att läsa då jag sett att den blivit så hyllad. Blev riktigt glad när jag såg att den även skulle ges ut på svenska!
 
 
Böcker är från ett bokbyte jag gjorde med Alexandra. Älska och Drama av Sylvia Day, jag gillade inte riktigt Synda men hoppas på att dessa är bättre (någon som vet?). Rädda mig inte av Tahreh Mafi har jag redan läst men den förtjänar verkligen en plats i bokhyllan. Dagboken av Nicholas Sparks hoppas jag på att den är lika bra som filmen, minst! Tron på ett mirakel av Nicholas Sparks är en extra bok jag fick med. Tack så mycket!
 
Problemet med att få ett sånt här boklass är att få plats med dom i den redan smockfulla bokhyllan. Just nu ligger några i en överfull byrå.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Samma problem hos mig när nya böcker kommer. Helt överfullt överallt!!

2014-01-30 @ 20:33:55
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0