Bokåret 2013 och bokmål inför 2014

Antal lästa böcker: 120 stycken om jag räknat rätt.
Bästa boken: Sagoberättaren av Antonia Michaelis, Divergent av Veronica Roth, Delirium av Lauren Oliver, Förr eller senare exploderar jag av John Green
Sämsta boken: KoMo av Pontus Joakim Olsson
Bästa avslutade serien: Vampire Academy och Femtio nyanser som jag ville läsa om så fort jag läst ut dem. Delirium är också en serie som jag verkligen gillar, men sista boken drar ner hela serien. 
Bästa påbörjade serien: Divergent och Parasollprotektoratet
 
Böcker jag ser framemot 2014:
 
Fler böcker jag ser fram emot:
Fortsättningen på Fångade Själar av Rachel Vincent
Allegiant av Veronica Roth
Mazerunner - Dödens labyrint av James Dashner 

Bokmålen 2014: 
Jag kommer fortsätta att plugga hela 2014 (ända till 2017) och jag vet att hösten kommer bli jobbig så jag tänker inte sätta några svåra mål som jag inte kommer klara av. 
Läsa minst 50 böcker (kurslitteratur räknas inte)
Avsluta 3 serier
Läsa minst 4 engelska böcker
Läsa minst 2 Astrid Lindgren böcker
Blogga mer regelbundet
Göra en ny bloggdesign

Böcker som ska läsas ur bokhyllan:
De utvalda: Hemligheternas rike av Kristin Cashore (som jag bara var tvungen att ha så fort den släpptes i Mars förra året)
För dig blottad av Sylvia Day
Gone: Hunger och Lögner av Michael Grant
Clockwork Prince och Clockwork Princess av Cassandra Clare
City of Lost Souls av Cassandra Clare
Bloodlines av Richelle Mead (som jag skulle läsa så fort jag köpte den i våras)
Safirblå av Kerstin Geir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0