Säljer och skänker bort böcker

Nu måste jag få undan en hel del böcker då både lägenheten och förrådet svämmar, så nu säljer och skänker jag alla mina bokbytes böcker och några till. (Bokbyten går bra om det är en bok som jag verkligen vill ha)
Köparen betalar frakten.

 Hemma kanske inte är en plats
Jag går dit du går av Nina Lacour - 20kr
Vid din sida av Anne Cassidy - 20kr
Legend av Marie Lu (x1,) - 30kr
Clockwork princess av Cassandra Clare - 30kr
Tyst av Hannah Harrington - 20kr
Den sista akten av Mari Ljungstedt 
Den farliga leken av Mari Ljungstedt - 20kr

När oskluder kysser av Per Hagman - 5kr
Motsatsen till kärlek av Julie Buxbaum -5kr
I taket lyser stjärnorna av Johanna Tydell - 5kr
PS Jag älskar dig av Cecilia Ahern - Skänkes
Linas kvällsbok 1&2 av Emma Hamberg - Skänkes
Jack, uppskäraren av Glenn Lauritz Andersson 
Sandor /slash/ Ida av Sara Kaderfors - Skänkes
 
Paganinikontraktet av Lars Kepler - 5kr
Inte han av Sheila O'flangan - 5kr
Delirium av Lauren Oliver (engelska) -5kr
Angels and demons av Dan Brown (engelska) -5kr
Digital Fortress av Dan Brown (engelska) - 5kr
Vargbröder av Michelle Paver - Skänkes
Vargbröder havets fångar av Michelle Paver - Skänkes

Överrenskommelser av Simona Ahrnstedt - 5kr
Allt är upplyst av Jonathan Safran Foer - 5kr
Mer än ögat ser av Melissa Marr - 5kr
Under din hud Mer än ögat ser av Melissa Marr - 5kr
Berusad av evigt liv Mer än ögat ser av Melissa Marr - 5kr
Mycket mer än så av Sarah Dessen - 10kr
En olustig början av Lemony Snicket - 30kr
Across the universe av Beth Rivers - 30kr
(ej med på bild) Vattenänglar av Mons Kallentoft (storpocket) - 10kr

Har  även en del Åsa Larsson böcker som jag vill göra mig av med, om någon är intresserad, säg till så kan jag kika efter vilka det är.




Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Vad skulle across The universe kosta ihop med frakt?

Svar: Om jag skickar det i ett av postens gröna paket blir frakten 45 och boken kostar 30 så det blir 75kr. Det blev ju lite dyrt. Men du kan få boken för 20kr + frakt (=65kr)? :)
Elina

2014-02-17 @ 23:05:53
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Suupersnällt av henne! Jag hade sportlov vecka 7 :)

2014-02-19 @ 09:27:03
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: eve - min bok och jag

Hej jag är intresserad av Delirium av Lauren Oliver! :) Hur mycket skulle den kosta?

2014-02-19 @ 15:05:33
URL: http://minbokochjag.blogspot.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jag är intresserad av Across the Universe, Delirium, Clockwork Angel och Legend. Finns alla de kvar och är de alla på engelska? Vad skulle det i så fall kosta med frakt? :)

Svar: Across the Universe, Delirium och clockwork PRINCESS är kvar är alla dem är på engelska :) alla dem tre går in i ett XL paket från posten och då blir frakten 85kr :)
Elina

2014-02-23 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0