Nytt v.41

Böckerna jag skaffat under veckan är från bokbyte, recensionsexemplar och köpt. 
 
 
 
Nordiska väsen från B-Whalströms, jag blev så glad när jag öppnade paketet och såg att det var den här boken! Jag trodde inte jag skulle få den, men det gjorde jag! Den är redan utläst och jag kan säga att den är underbar.
 
Mörk ängel från Bazar, jag ser fram emot att läsa denna då jag bara läst positiva kommentarer om den! Har börjat läsa den lite smått och den verkar bli bättre desto längre in man kommer i den. 
 
Safirblå och Rubinröd är från ett bokbyte jag gjorde med Maddie.
 
Big fish är från Röda Korset (jag har hittat ett till röda korset i Gävle som är hur stort som helst med otroligt mycket böcker!)
 
Eld och Saker min son behöver veta om världen är de enda bokköp (det blev fler filmer) jag gjorde på Rättviksmarknaden. 
Eld var signerad av Sara Bergmark Elfgren, köpte den för 50kr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0