Vinn en läskudde!

Annika har en riktigt grym tävling just nu, man kan vinna en läskudde! Jag och min läskudde skulle ha det himla bra tillsammans, men först och främst så skulle vi äta tillsammans. Eller jag skulle äta och han/hon (inte hen, men kanske den) skulle så snällt hålla i min bok. Jag har verkligen försökt att äta tillsammans med mina böcker flera gånger men aldrig riktigt lyckas, boken vill bara slå ihop sig (eller så vill den äta den också, vilken resulterar med nudlar i boken = mindre mysigt). Sen i sommar så planerar jag och min bokkudde (med bok) att sola. Det är helt och hållet omöjligt att ligga på mage eller sidan att sola när man läser, sååå obekvämt!
Men med en bokkudde är det möjligt.
Imorgon (torsdag 16 Maj) är den sista tävlingsdagen, så in och tävla! Länk till tävlingsinlägget
Om jag vann skulle jag vilja ha en havana brun, vilken färg vill du ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0