Top Ten Tuseday

Veckans Top Ten Tuseday handlar om omslag. Vi ska visa de finaste omslagen på de böcker vi läst.
Här är mina favorit omslag som jag kommer på just nu. Vilket visade sig vara endast sex stycken
 
En man som heter Ove, älskar omslaget. Det finns så mycket att titta på!
 
Ingen sommar utan dig, hur mysigt omslag som helst. Förstår inte varför de inbunda ska vara så fula.
 
Harry Potter och dödsrelikerna, den blå färgen på boken som är så  fin
 
              
Narnia: Hästen och hans pojke, mysigt omslag och om ändå boken var lika mysig!
 
Den farliga leken, gillar verkligen färgkombinationen på boken
 
Clockwork Angel, fint omslag men Clockwork Princess är så mycket vackrare. Har tyvärr inte läst den än.
 

Kommentarer
Postat av: Nilmas Bokhylla

Håller med om att Sommar-trilogin i inbundet inte har alls fina omslag.. trist :/

Svar: Första bokomslaget var väll okej och sen kom den andra och jag kan inte alls förstå hur dom tänkte där
Elina

2013-05-23 @ 13:03:35
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
Postat av: C.R.M. Nilsson

En man som heter Ove har definitivt ett väldigt intressant omslag, även om jag tyckte det blev lite läskigt när jag insåg innebörden av alla föremål.

Svar: Hade inte alls tänkt på det, inte överhuvudtaget men nu när du sa det så var jag tvungen att riktigt titta på omslaget och jag kan inte annat än att hålla med dig!
Elina

2013-05-23 @ 15:49:16
URL: http://lacrimamens.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0