Top Ten Tuseday

Veckans Top Ten Tuseday handlar om böcker som innehåller resor.
Här är mina favoriter som innehåller resor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Löftet av Richelle Mead
Harry Potter och de vise sten av J.K. Rowling
Reckless av Cornelia Funke
 
Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams
Hemlös av Gail Garriger
Den skarpa eggen av Philip Pullman
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
 
City of Glass av Cassandra Clare
Förr eller senare exploderar jag av John Green
Sommaren jag blev vacker Jenny Han

Kommentarer
Postat av: Zozzo

SV: Jaså? Jag tycker snarare de har lyckats få med precis allting :) Speciellt känsla hehe ^^

2013-06-04 @ 20:52:36
URL: http://bokzoem.blogspot.com
Postat av: C.R.M. Nilsson

Vi hade en gemensam och en halvt gemensam :) Jag har också läst Den skarpa eggen, men inget av det andra.

2013-06-06 @ 08:54:51
URL: http://lacrimamens.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0