Billy blir tjock

Jag har två bokpaket att visa upp. Ett från Harlequin och ett från Läs-Byt gruppen på facebook (fast jag köpte dom).
 
Böckerna från Harlequin är: Tyst av Hannas Harrington, De odödligas regler av Julie Kagawa, Alice i Zombielandet av Gena Showalter, Havsdrottningen, Nattfjärilen och Häxmästaren av Saskia Walker. Tackar, tackar! ce i Zom
Jag frågade om jag kunde få Alice i Zombilandet, den fick jag och 5 andra böcker! Väldigt snällt av dem tycker jag! Alice i Zombielandet ser jag mest fram emot att läsa (jag har redan börjat), men alla de andra är jag också väldigt sugen på. Är det någon som läst dessa böcker och kan rekomendera vilken bok jag ska läsa efter Alice?
 
 
Mitt bokpaket som jag köpte via Läs-byt gruppen är: Resten får du ta reda på själv av Lauren Oliver (läste den förra sommaren, väldigtbra bok!) Helena och Hades av Josefine Angelini, de böckerna har jag viljat läsa ett bra tag nu så när båda två kostade 80kronor tillsammans UTAN någon frakt så kunde jag inte låta bli.
 
Förlåt för halv taskiga bilder, systemkameran är urladdan så det vart lilla vanliga kameran. Photoshop ha jag inte och GIMP (som heter GNU nu) kommer jag inte överrens med.

Kommentarer
Postat av: 23 minuter

Åh så många intressanta böcker. Jag har hört att Havsdrottningen, Nattfjärilen och Häxmästaren skulle vara bra men då jag inte själv har läst dem så vet jag inte om detta "rykte" stämmer. Men om jag hade varit dig hade jag läst dem böckerna efter Alice :)

Svar: Vi får se vilken jag läser, får börja med att läsa lite i varje innan jag kan bestämma mig. Jag hoppas att Havsdrottningen, Nattfjärilen och Häxmästaren är bra :)
Elina

2013-06-23 @ 16:49:35
URL: http://tjugotremin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0