Nytt

Lyckan när man lyckas hitta två böcker i inbundet som man tänkt beställa i pocket för mindre än halva priset.
Hypnotisören av Lars Kepler och Himmelsdalen av Marie Hermanson. Hoppas verkligen på att jag ska gilla dessa böcker. Himmelsdalen har fått väldigt blandade recensioner men tror jag kommer tillhöra dem som gillar den.
 
Adlibris hade ett erbjudande där man fick köpa två engelska böcker för 129kr. Då passade jag på att köpa A Court of Thorn an Roses och A Court of Mist and Fury. Sedan hittade jag även A Court of Wings and Ruin på Bookdepository ännu billigare än hos Adlibris trots erbjudandet. Eftersom alla böcker är skrivna av Sarah J. Maas är jag säker på att jag kommer älska dem. 
 
Har ni läst någon av dessa böcker? Vad tyckte ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0