Månadssammanfattning en bit in på maj - augusti

Tidigare har jag gjort uppdateringar månadsvis om vad jag läst men i år har det inte fungerat pga har haft fullt upp med annat (läs plugg och jobb). Då dessa uppdateringar uppdateras som planerat har jag bestämt mig för att troligtvis sammanfatta dem årstidsvis. Här kommer en uppdatering på vad jag läst under sommaren.
 
Antal lästa: 38 (åtta är inte med på bild)
Hyllvärmare: 5
Svenska:
 25
Engelska: 13
Omläsningar: 3, An amber in the ashes, Changeless och Harry Potter och Hemligheternas kammare
Påbörjade serier:
2, Joona Linna, Baltazars Bruns detektivbyrå och A court of thorns and roses
Avslutade serier: 6, DIMILY, Den femtevågen, Firebird, Den unga eliten, To all the boys I've loved before, Livet efter dig
 
Bästa bok: A Court of Thorns and Roses och Empire of storms
Sämsta bok: Did I mention I miss you
Största överraskning: Midnattssjtärnan och Du känner mig så väl
Största besvikelse: Always and forever, Laura Jean

Kommentarer
Postat av: Elinas bokliv

Nämen oj vad många böcker du har hunnit med!! :D Wow!

Svar: Haha jaa det är vad en ledig sommar med dåligt väder kan resultera i :)
Elina

2017-09-16 @ 19:49:16
URL: http://https://elinasbokliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0