Sammanfattning Läs-a-lot Sommar 2017

Nedan följer en sammanfattning av det jag läste under de nio dagarna läs-a-loten pågick. Jag hann läsa mycket mer än vad jag trodde att jag skulle hinna. Nästan alla böckerna från min planerade TBR blev utlästa, dessutom läste jag tre oplanerade böcker också.
 
Böckerna jag hann läsa under Läs-a-loten
 
Dag 1:
Empire of Storms
Sidantal:152
 
Dag 2:
Empire of Storms
Sidantal: 342
 
Dag 3:
Empire of Storms
Simon vs the Homo Sapiens agenda
Sidantal: 498
 
Dag 4:
Jag ser dig
Sidantal: 328
 
Dag 5:
Jag ser dig
Mysteriet med den försvunna katten
Sidantal: 248
 
Dag 6:
Always and forever, Lara Jean
Sidantal: 47
 
Dag 7:
Always and forever, Lara Jean
Sidantal: 178
 
Dag 8:
Always and forever, Lara Jean
The boy most likely to
Sidantal: 476
 
Dag 9:
The boy most likely to
Glöm mig
Mästerdetektiv Blomkvist
Emil i Lönneberga
Sidantal: 585

Utlästa böcker: 9
Lästa sidantal: 2854

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var inte dåligt! :) Jag är också nöjd med läsningen :)

2017-07-13 @ 14:31:33
Postat av: Boklysten

Du hann med mycket!

2017-07-13 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0