Önskelista

Jag har hört talas om att när man blir vuxen gillar en inte att få julklappar eller något i den stilen. För min del stämmer det inte. Förra julen fick jag en mängd himlabra julklappar men prick noll böcker. På grund av det missödet har jag nu förberett en önskelista med åtta böcker (utan inbördesordning), jag hoppas på att få minst två av dem.
 
Sköldpaddor hela vägen ner av John Green. John Green har ÄNTLIGEN gett ut en ny bok. Vill Behöver ha.
The land of stories: Worlds Collide av Chris Colfer. Egentligen är jag himlaless på denna serie men jag vill äga alla delar då de är så fina, detta är den sista boken i serien.
Apollon: Oraklets gåta av Rick Riordan. I väntan på tredje delen av Magns Chase-serien av samma författare vill jag väldigtgärna läsa denna.
 
Sju minuter över midnatt av Patrick Ness. Jag har länge varit sugen på att läsa något av Patrick Ness och nyligen fick jag reda på att denna är illustrerad av Jim Kay! 
The hate u give av Angie Thomas. Alla har nog hört talas om denna, känner att jag måste veta vad det är alla pratar om.
Fejk av E.Lockhart. Tidigare har jag läst och tyckt VÄLDIGT mycket om E.Lockharts tidigare böcker som blivit översatta på svenska. Har riktigt höga förhoppningar om denna.
 
Räven och Tomten av Astrid Lindgren. Gick nyligen igenom mina bilderböcker och insåg till min förtvivlan att jag äger alldeles för få julböcker. Denna är alltså ett behövligt tillskott.
Fantastiska vidunder och var man hittar dem av J.K. Rowling. En uppslagsbok över vidunder med bilder, vem vill inte ha denna?

Kommentarer
Postat av: Elinas bokliv

oohh, Oraklets gåta gillade jag! :D Älskar Rick Riordans böcker! Är också nyfiken på Sköldpaddor hela vägen ner och The hate u give. :)

2017-11-15 @ 21:01:43
URL: http://https://elinasbokliv.blogspot.se/
Postat av: Felicia

Fejk har jag hemma och hade tänkt att läsa den rätt snart. Tror den kommer vara riktigt bra! :)

2017-11-22 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0