Nytt - Juli/Augusti

I slutet på Juli var jag i Göteborg för att gå på Liseberg, hann även med en sväng på Science Fictionbokhandlen. Efter 40 minuter kom jag ut med The Unbound av Victoria Schwab och The Siren av Kiera Cass. 
 
Efter resan beställde jag Ashes to Ashes av Jenny Han och Siobhan Vivian som äntligen kommit in i rätt format på BD.
 
Modernista var snälla och skickade två recex jag bett om. Världen efter av Susan Ee och Glassvärdet av Victoria Aveyard.
 
Modernista skickade även fyra andra böcker som jag inte ens bett om, älskar sådan bokpost!
Glasblåsarens barn och Pappa Pelleuns dotter, båda av Maria Gripe.  Jag ser fram emot att få tid att läsa dessa, speciellt Glasblåsarens barn vars flimatisering jag älskade när jag var yngre.
 
Även Wednigons förbannelse av Rick Yancey och Poppy Pym & faraos förbannelse av Laura Wood dök upp i brevlådan. Tyvärr så har jag inte den första delen i Monstrumologen-serien, får se om Wednigons förbannelse kommer bli läst eller inte.
 
Tack, Modernista!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Läste The Siren för ett tag sedan, gillade den faktiskt oväntat mycket!

2016-09-11 @ 13:56:44
URL: http://fiktivaem.blogg.se/
Postat av: Bokprinsessorna

Ser ut som att du har en hel del kul läsning framför dig :D

2016-09-11 @ 19:17:39
URL: http://bokprinsessorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0