Nytt - Oktober

Sjukt dålig uppdatering just nu men skola kommer före blogg och läsning för den delen. Är inne på sluttappen av utbildningen nu och det märks. Har en förberedande kurs inför examensarbetet (som drar igång i Januari) och den ger en inte mycket tid över till nöjesläsning. 

Harry Potter och Hemlighternas kammare av J.K. Rowling - behöver ingen vidare förklaring. 
Empire of Storms av Sarah. J. Maas - Jag ser så sjuktmycket fram emot att läsa den här men första måste jag läsa alla andra böcker i serien. Läste nyligen ut den tredje boken.
Hord av Ann Aguirre - En av de få dystopier som fortfarande håller måttet! Läser denna just nu och den verkar riktigt bra.
Olympens blod av Rick Riordan - denna ska läsas innan året är slut. Är dock mer sugen på att läsa fortsättningen på Magnus Chase (som inte finns på svenska än).
Astrid Lindgren av Agnes-Margrete Bjorvand - ett oväntat recex från Modernista. En himlafin bok, vill läsa mer om Astrid Lindgren.
Let it snow  av John Green, Maureen Johnson & Lauren Myracle - oväntat recex från Bonnier Carlsen. Jag har redan läst den engelska utgåvan så får se om jag även kommer läsa denna. 
Två recex från modernista, som alltid är lika generösa med oväntatade recex. Tennison av Lynda LaPlante och På andra sidan väggen av Shari Lapena. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0