Månadssammanfattning Mars 2016

 
Lästa:
Vindsjälar - Mons Kallentoft
Bränd himmel - Gilly MacMillan
Felfri - Sara Sheppard
Glastronen - Sarah. J. Maas
The Archived - Victoria Schwab
Brising - Christopher Paolini
 
Antal lästa: 6
Hyllvärmare: 4
Svenska:
 5
Engelska: 1
Omläsningar: - 
Påbörjade serier:
2 (The Archived, Glastronen) 
Avslutade serier:  - (Önskemånglarens dotter)
Nya böcker:
 4 (3 recex, 1 present)
 
Bästa bok: Glastronen 
Sämsta bok: Vindsjälar
Största överraskning: Bränd himmel
Största besvikelse: -
 
Kommentar: Under Mars blev jag äntligen klar med Brisingr, efter tre år har den äntligen blivit läst! 
 
Just nu läser jag: Hemligheternas kammare, Vem som helst utom Ivy Pocket, Dödens port och The indigo spell. Jag försöker komma ut ur en lässvacka och läser det jag känner för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0