Månadssammanfattning April 2016

(Lägg märke till Algots vattenskägg)
 
Lästa:
-
 
Antal lästa: -
Hyllvärmare: -
Svenska:
 -
Engelska: -
Omläsningar:
Påbörjade serier: 
-
Avslutade serier:  -
Nya böcker:
 1 (1 recex)
 
Bästa bok: -
Sämsta bok: -
Största överraskning-
Största besvikelse: -
 
Kommentar: Biggest lässvacka of my life
 
Just nu läser jag: Inget, men just nu beror det enbart på att jag inte kan välja vilken bok jag vill påbörja. Började läsa I solstormens spår men känner mig less på Maze runner

Kommentarer
Postat av: Elin - bokparadiset

Även om du har lässvacka+bloggsvacka (vilket är tråkigt för jag saknar dina inlägg) så är ändå det här bästa månadssammanfattningen, hahahah!

Svar: Som blivande lärare har ja läst mycket om hur viktigt det är dokumentera. Det kanske verkar lite meninglöst nu, men sen kan ja gå tillbaka och kika på detta inlägg. Då kan jag se hur mycket jag utvecklats! HAHAHAHA
Elina

2016-05-25 @ 20:40:24
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0