Nytt - recex

Under Maj fick jag hem en del recensionsexemplar som jag bett om. Jag ser verkligen fram emot att läsa allihopa under sommaren!
 
Jag lät dig gå av Clare Mackintosh från Lind & Co, den har jag redan läst och recenserat. En riktigt bra thriller!
I dina ögon - Sarah Dessen från raben&sjögren, en av de årliga höjdpunkterna under sommaren, en ny Dessen bok!
 
Ur askan av Leigh Bardugo från Gilla böcker, jag ser fram emot att läsa den avslutande delen i Grisha-triologin.
En annan av David Levithan från Gilla böcker, fortsättningen på Jag, en, om jag förstått det hela rätt.
 
Rosensällskapet av Marie Lu från Modernista, denna läser jag just nu och kan konstatera att den är ännu bättre än första boken.
Krigarens svärd av Rick Riordan från Bonnier Carlsen, ännu en Riordan-tegelsten. Känns som om jag konstant kommer ha en Riordan bok på TBR-hyllan nu när de översätts på svenska i rasande fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0