Månadssammanfattning Maj 2016

(Är det bara jag, eller har bildkvalitén på blogg.se blivit ännu sämre?)
 
Lästa:
Kvinnan på tåget - Paula Hawkins
The indigo spell - Richelle Mead
När hundarna kommer - Jessica Schiefauer
Dödens port - Rick Riordan
Det tvetydliga tivolit - Lemony Snicket
Vi är alla helt utom oss - Karen Joy Fowler
Jag lät dig gå - Clare Mackintosh
Vem som helst utom Ivy Pocket - Caleb Krisp
I solstormens spår - James Dashner
 
Antal lästa: 9
Hyllvärmare: 2
Svenska:
 8
Engelska: 1
Omläsningar: - 
Påbörjade serier: 1
 (Ivy Pocket) 
Avslutade serier:  - 
Nya böcker:
 15 (5 recex, 10 köpta)
 
Bästa bok: Jag lät dig gå
Sämsta bok: Vem som helst utom Ivy Pocket
Största överraskning: När hundarna kommer
Största besvikelse: Kvinnan på tåget
 
Kommentar: I'm back! Jag är inte längre i en lässvacka! 9 Lästa känns riktigt bra, 15 nya känns mindre bra.
 
Just nu läser jag: Hemligheternas kammare, Den store Gatsby och Rosensällskapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0