Nytt - Julafton

På julafton fick jag en bunt böcker trots att folk i min närhet anser att jag redan har för många böcker, vilket är enbart trams från deras sida. 
 
Röta av Siri Pettersen. Jag vann faktiskt Odinsbarn i början av 2015, den står fortfarande oläst men i år ska den och Röta bli lästa och jag hoppas verkligen att jag älskar den här serien!
 
Grey av E.L. James. Det här känns som en sådan bok som författaren gett ut bara för att pumpa ut så mycket pengar som möjligt från den kända serien Fifty Shades. Trots det så vill jag ändå läsa den!
 
Den sovande och sländan av Neil Gaiman. Min sambo var ute i sista minuten med att köpa julklappar till mig, detta resulterade att han köpte det jag ville ha vilket resulterade i att han köpte det han vägrade från början, böcker! 
 
Jag och Earl och tjejen som dör av Jesse Andrews. Filmen har redan kommit och innan jag ser den måste jag såklart läsa boken, vilket jag redan gjort och den var helt okej. 
 
Fire with Fire av Jenny Han och Siobhan Vivian. Jag och Elin bytte böcker med varandra i lagom tid så böckerna skulle komma hem till jul. Jag ser verkligen fram emot att läsa fortsättningen på Burn for burn, tack Elin!
 
Askfödd av Sabaa Tahir från B.Wahlströms. Änglafall av Susan Ee från Modernista. Innan årets slut hittade två recex hem till mig, båda är utlästa och recensionerna skrivna. Recensionen av Askfödd kommer den 26:e Januari, är fortfarande hemskt besviken på omslaget. 

Kommentarer
Postat av: Elin - bokparadiset

Så många fina böcker! Och jag håller med om omslaget på Askfödd det är gräsligt, och det ser inte så säljande ut..

2016-01-17 @ 12:00:00
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0