Månadssammanfattning Augusti 2015

 
Lästa:
A thousand pieces of you - Claudia Gray
The golden lily - Richelle Mead
P.S. I still love you - Jenny Han
My life next door - Huntley Fitzpatrick
Beyond the kingdom - Chris Colfer
Since you've been gone - Morgan Matson
Split second - Kasie West
Panic - Lauren Oliver
Vassa föremål - Gillian Flynn
 
Antal lästa: 9
Hyllvärmare: 1
Svenska:
 1
Engelska: 8
Omläsningar: 
Påbörjade serier: 
1, Firebird
Avslutade serier:  1, To all the boys I've loved before
Nya böcker:
  8st, 6 köpta och 2 recex
 
Bästa bok: A thousand pieces of you - Claudia Gray! Även Split second - Kasie West var en fullpoängare men jag är fortfarnade helt blown away av A thousand pieces of you.
Sämsta bok:. The golden lily - Richelle Mead, som absolut int var dålig men alla de andra böckerna är 4or eller 5or och denna var "bara" en stark 3:a
Största överraskning: Åter igen A thousand pieces of you - Claudia Gray. Jag trodde absolut inte att det var en bok för mig, men det var det verkligen!
Största besvikelse: Vassa föremål - Gillian Flynn, jag älskade både Gone Girl och Mörka platser, så hade hoppats på att bli lika tagen av Vassa föremål. 
 
Kommentar: Augusti blev månaden där jag tog igen lite på sommarläsningen. Detta var även månaden där jag skulle vara helt ledig, istället tog jag på mig fler jobbdagar, ändå hann jag med mycket läsning. Nu i september så börjar min engelskakurs och därför förbereda jag mig genom att nästan enbart läsa engelska böcker under Augusti. 
 
Tyvärr så kommer det nog inte bli så mycket läst i September då jag kommer spendera all min tid på att träna grammatik! Woho! Bye bye, fritid!
 
Just nu läser jag: The Heir - Kiera Cass, jag älskade verkligen det egentliga slutet på Selection-serien. Så jag har lite svårt att ta mig in i denna, men jag hoppas på det bästa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0