Nytt

Jag har inte visar några nya böcker sedan i slutet på Augusti, det här är första högen med böcker!
 
Modernista ligger i med sin höstutgivning (som för övrigt är riktigt grym), Eldtronen av Rick Riordan, andra delen i Kanekrönikan och Lögner av Sara Shepard. Båda är utlästa!
 
Half bad - det mörka ödet av Sally Green, andra delen i Half Bad och den ser så förskräcklig ut att jag knappt har lust att läsa den, men man ska väl inte döma boken efter utsidan (svårt i detta fall). Hur som helst så fick jag den av Semic!
Prinsessan och den fasansfulla björnen av Per Gustavsson från Natur och Kultur dök upp helt oväntat men det var en himla rolig bok!
 
Två till recex, De odödligas sång av Julie Kagawa är den sista boken i Edens blod triologin, från Harper Collins Nordic. Jag ser verkligen fram emot att läsa den!
Röd drottning av Victoria Aveyard från Modernista, jag har hört mycket gott om den här boken och hoppas på att jag gillar den lika mycket som alla andra!
Jag vann även en tävling på Modernistas facebook. Den store Gatsby av F.Scott Fitzgerald blir mitt sista försök i att gilla klassiker!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ge inte upp om klassikerna. :) Det finns oftast en anledning till att böckerna har överlevt över tiden.. :)

2015-10-10 @ 14:52:36
URL: http://www.bokblomma.com
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul med massa nytt

2015-10-11 @ 13:29:58
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var en hel del nytt där. Jag gillade Den store Gatsby riktigt mycket.

Svar: Hoppas jag gillar den också! :)
Elina

2015-10-16 @ 15:51:45
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0