Nytt - recex, traderafynd, förhandsbokning

Ensam på mars av Andy Weir är ett recensionsexemplar från Bookmark Förlag. Elin pratade väldigt gott om den här boken och eftersom vi har i stort sett lika boksmak så vill jag också läsa boken. Förhoppningsvis kan man döma boken efter dess omslag för HERREGUD SÅ FINT DET ÄR! Det syns inte riktigt på bilden, men det är liksom metallic.
Maze runner - i dödens stad av James Dashner är ett recex från Semic. Äntligen får jag läsa slutet på den spännande triologin! Men jag förstår inte riktigt vad de valt att göra med omslagen, varför!?
Tack Bookmark Förlag och Semic för recensionsexemplaren!
 
P.s. I still love you av Jenny Han förhandsbokade jag från bookdepository. Läste ut första boken i serien i april och har längtat ihjäl mig efter denna men när jag fick den så märkte jag att jag beställt fel format. Ryggarna matchar inte alls och böckerna är olika stora, men den ska nog gå bra att läsa den ändå.
 
Den bedrödliga byn och Det hotfulla hospitalet av Lemony Snicket. ÄNTLIGEN! Som jag letat dessa böcker! Om jag hittat en av dem så har den kostat över 200 kronor, vilket kändes lite väl mycket pengar. Jag budade hem dessa från tradera för 80 kronor styck! En sånt himla bra kap! Nu kan jag fortsätta läsa om Syskonen Baudelaires olycksaliga liv!
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Så många fina böcker :) Och jag hoppas du gillar Ensam på mars, eller det måste du göra!

Svar: Jag har som krav på mig själv att jag ska gilla den boken mest på grund av att omslaget är så fint (och för att du gillade den så mycket)!
Elina

2015-05-28 @ 15:58:07
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Sara Elvira

Fantastiska omslag till Lemony Snicket-böckerna!

Svar: Ja, visst är det! Synd att ryggarna har så tråkiga färger bara, att man alltid har något att klaga på...
Elina

2015-05-28 @ 20:58:08
URL: http://magiskarunor.blogspot.se
Postat av: Klara

Vad fina nya böcker! :)

2015-05-29 @ 12:37:10
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0