Månadssammanfattning Maj 2015

Lästa:
Den femte årstiden av Mons Kallentoft
Klara, färdiga, dö av Lars Forsberg
Enklav av Ann Aguire
Burn for burn av Jenny Han & Sibhoan Vivian
Lillebror och Karlsson på taket av Astrid Lindgren
Den fängslade guden av Rock Riordan
All the bright places av Jennifer Niven (ej med på bild)
Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E.Lockhart (ej med på bild)
 
Antal lästa:  7st
Hyllvärmare: 1st
Svenska:
 6st
Engelska:  2st
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
2st, Burn for burn och Enklav
Avslutade serier:
  - 
Nya böcker:
 19, 6st recex, 13 köpta
 
Bästa bok: All the bright places och Den ökända historien om Frankie Landau-Banks, det blev två fempoängare under maj! 
Sämsta bok: Helt klart Klara, färdiga, dö!
Största överraskning: Enklav, gillade den mycket mer än vad jag trodde!
Största besvikelse: Måste svara Klara, fädiga, dö! här också. Gillade första, såg fram emot andra och den var hemskt dålig. 
 
Kommentar: Mycket nya böcker, lite läst, inte en hållbar kombo! Men under maj fick jag in flera inlämningsuppgifter, en tenta och ett körkort så böckerna ser jag som en belöning!
 
Just nu läser jag: Född fenomenal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0