Nytt efter jul!

Det har ramlat in en hel del nytt i December, bokbyten, julklappar och köpta böcker. Det är så mycket fint att jag blir avundsjuk på mig själv!
Två bokbyten som jag gjorde med Jana. A tale dark & grimm av Adam Gidwitz och Dash och Lilys utmaningsbok av Rachel Cohn och David Levithan.
 
Bokus hade 5% på alla sina böcker så då passade jag på att beställa Mörk ängel av Laini Taylor som jag redan har i inbundet, men i pocketversionen så är har jag blivit burpad! Bland tomtar och troll är en årlig julklapp från mormor. Kanske är det dags att jag börjar läsa dem!
 
Jag, En av David Levithan är också ett köp från bokus. Jag ger dig solen av Jandy Nelson önskade jag mig av min mormor som så snällt köpte den! Efter att ha läst och älskar Nelsons tidigare bok Himlen börjar här ser jag verkligen fram emot att läsa denna!
ÄNTLIGEN! Den här boken beställe jag under Black Friday när CDON hade 15% på alla sina böcker, men den blev restorerad och inte förrän nu har den kommit. Var är min syster? av Sven Nordqvist är ett konsverk i uppslagsform, typ. Bilderna är så himla fina!
 
Ännu en julklapp men inte mig emot! Findus flyttar ut av Sven Nordqvist fick jag av familjen utan att ens ha nämnt den.
 
Den fina HP-boxen som jag fick i julklapp av sambon tåls att visas igen! DEN ÄR SÅ GUDOMLIGT VACKER! 
Det blev nå knas med beställningen från CDON som min mamma gjorde åt mig i julklappssyfte, då den aldrig kom. Så när Adlibris hade 10% på alla böcker täntke jag slå till på Hogwarts Library men då märkte jag att den var ännu billigare på Bokus!
 
Se så fina de är tillsammans! Jag visste faktiskt inte att de skulle matcha så himla bra. Boxarna ska få hedersplatsen i bokhyllan så fort jag listat ut vart det är.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh den där HP-boxen är så fin... vill haaaa! :D

Svar: Den är ÄNNU finare i verkligheten! :D
Elina

2015-01-03 @ 01:50:33
URL: http://bokordet.blogspot.se
Postat av: Vargnatts bokhylla

Så många fina böcker! :) A tale dark and grimm har jag varit nyfiken på ett tag, ska bli spännande att höra vad du tycker om den :)

Svar: Ja, det har jag med! Får göra en recension så fort jag läst den! :)
Elina

2015-01-03 @ 10:45:23
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Lena

ÅH! Så fint att Harry Potter boxen och Hogwarts Library matchar så perfekt! :D

Svar: Ja eller hur! Lyckan när en serie matchar fin fint!!!!!
Elina

2015-01-03 @ 13:20:29
URL: http://lenacee.blogspot.com/
Postat av: Elvira

Oj vad jag blev sugen på att beställa lite böcker själv nu .... HARRY POTTER <3

Svar: Det finns alltid en anledning till att köpa böcker, för att fira något, för att pigga upp sig eller för att det är söndag kanske? ;)
Elina

2015-01-03 @ 22:05:57
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Anna - Boktycke

Åhhh, HP-boxen är bara för vacker. Vill ha!

Svar: Det finns alldeles för många fina HP-boxar, men kan man få för många? Tror inte det ;)
Elina

2015-01-04 @ 00:20:30
URL: http://boktycke.se
Postat av: Elin - Bokparadiset

Jag vill se omslagen på HP böckerna! Verkade som CDON fick mycket problem under black friday, jag har än så länge bara fått en bok...

Svar: Då ska jag fixa bilder, men det är materialet på dom som är bäst! :D Mysko!
Elina

2015-01-04 @ 10:39:03
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Elin - Bokparadiset

Meh, din var ju likadan som min? Jättefin ju!

Svar: Haha! Men din insida är ju finare! Men ni när jag tänker på det så vet jag inte ens om jag öppnat boken och tittat hyr den ser ut ens. Haha
Elina

2015-02-20 @ 19:16:34
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0