Månadssammanfattning November 2015

 
Lästa:
Komma Fram - Rainbow Rowell
Mockingjay - Suzanne Collins
Catching Fire - Suzanne Collins
The Hunger Games - Suzanne Collins
De underkända - Michael Hjort, Hans Rosenfeldt
 
Antal lästa: 5
Hyllvärmare: -
Svenska:
 2
Engelska: 3
Omläsningar: 3, Hungerspelstriologin
Påbörjade serier: -
Avslutade serier:  -
Nya böcker:
  0! Under November fick jag inte hem en enda bok!
 
Bästa bok: Komma fram!
Sämsta bok:. De underkända, men den var inte dålig
Största överraskning:Komma fram!
Största besvikelse: Ingen!
 
Kommentar: Under November nådde jag mitt Goodreadsmål med 100 lästa böcker 2015! Det blev inte mycket läst men jag hade mycket plugg i November och trots det hann jag läsa alla tre böckerna i Hungerspelen innan sista filmen hade premiär! 
 
Just nu läser jag: De odödligas sång av Julie Kagawa!

Kommentarer
Postat av: Elin - bokparadiset

0 böcker?!?!?!?!?!? det är ju helt sjukt imponerande!

Svar: Faaast egentligen köpte jag böcker i november men fick dem inte förrän i December och därför gills de som decemberböcker ;)
Elina

2015-12-30 @ 21:11:35
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0