Boktips inför Stockholm?

Jag och sambon drar till Stockholm på fredag och blir kvar över helgen för att fira att vi vart tillsammans i 7 år. Så förutom en spökvandring så blir det ett (eller flera) besök på SFbokhandeln. Jag vill köpa Asylum av Madeleine Roux, någon som läst den och kan säga om den är värd att köpa? Sen vill jag så gärna ha In the shadows of the Blackbirds av Cat Winters, men jag tror inte den finns att köpa där.
 
Kan ni tipsa mig om massor av olika böcker som jag ska kika och spendera alldeles för mycket pengar på när jag ändå besöker SFbokhandeln?
 
Sen undrar jag även om det händer nå speciellt under helgen i Stockholm som är värt ett besök?

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Det låter som en rolig helg! Har bara kommit 60 sidor in i Asylum men än så länge är den värd att köpa ;)

Svar: Då blir det nog ett inköp av den i helgen :)
Elina

Postat av: Beate

SV: Tack så mycket! :D Jag tycker också det är drygt när det inte blir kallt någon gång... Det hindrar mig inte från att ha halsdukar och dricka te men jag vill att vädret ska vara mysigt också!

2014-10-29 @ 19:51:57
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0