Månadssammanfattning Oktober 2014

 
Läst:
Världens viktigaste kyss av David Levithan
Champion av Marie Lu
Blod & Stjärnstoft av Laini Taylor
Britt-Marie var här av Fredrik Backman
Himmelstrand av John Ajvide Lindqvist

Antal lästa:  5st
Hyllvärmare: -
Svenska:
5st
Engelska:  0st
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
-
Avslutade serier:
1st, Champion
Nya böcker:
20. Okej, jag vet att det låter mycket men 7 av dem är barnböcker! 7 köpta, 13 recensionsexempar.
 
Bästa bok: Jag tror att det lägsta betyget jag gav en bok den här månaden var 4,5 och den den allra, allra bästa boken för månaden borde vara svårare att välja. Men det är helt klart Britt-Marie var här.
Sämsta bok: Ingen var sämst, inte ens i närheten.
Största överraskning: Britt-Marie var här, den var så fruktansvärt bra.
Största besvikelse: Jag skulle vilja ha ett annat slut på Champion. Men besvikelse är nog att ta i.
 
Kommentar: Förra månaden skyllde jag på att tiden inte fanns och det gör jag nu med. Hade två tentor i slutet av Oktober. Har nyss haft två kursstarter och fram till jul har jag ännu mindre lästid, lucky me...
 
Just nu läser jag: The retribution of Mara Dyer, det är inte den optimala boken att läsa när man har mycket plugg. Den ligger liksom och frestar en hela tiden! Hittills är den riktigt, riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anna - Bokbabblaren

Ugh, tell me about mycket plugg, sjukt jobbigt. :(
Jag läser The Evolution of Mara Dyer nu! :)

2014-11-11 @ 08:51:14
URL: http://bokbabblaren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0