Nytt

Fått hem lite nya böcker under typ två-tre veckors tid. Mest second hand böcker.
Ankomsten av Shaun Tan fick jag från Kabusa, TACK SÅ HEMSKT MYCKET. Vi hade en kurs där vår lärare tipsade om Tans böcker. Riktigt roligt!
Stardust av Neil Gaiman köpte jag mest för att omslaget är så fint, har den på svenska redan men omslaget är inget vidare. Boken kostade bara fem kronor så då kände jag att det var helt okej att köpa den.
Nattfåk av Johan Theorin köpte jag ihopp om att jag skulle gilla Skumtimmen och sedan vilja fortsätta med Nattfåk, men just nu går det trögt med det. Däremot så gillade sambon (som ALDRIG läser) Skumtimmen så han ska få fortsätta med Nattfåk.
På väg till Erikshjälpen tänkte jag på att de snart borde få in Analfabeten men att jag även skulle vilja ha Hundraåringen i samma format. När jag kommer dit så står de bredvid varandra och skriker åt mig! Hundraåringen som klev ut genom fönstres och försvann och Analfabeten som kunde räkna av Jonas Jonasson är i sprillansnytt skick!
Inte vem som helst av Nina Lacour är ett rec-x från raben&sjögren, TACK! Läste nyligen ut Lacours Jag går dit du går och ser verkligen fram emot att läsa denna.
Låna är silver, råna är guld av Catharina Ingelman-Sundberg är en vinst från Hemmets Journal (det gäller att tävla överallt om man ska vinna något). Riktigt rolig vinst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0