Nytt v.23

Det blev en hel del nytt under förra veckan.
Fick två rec-ex, ett från Forum och det andra från raben&sjögren. Rör inte mitt mord av Lars Forsberg är en svensk kriminalkomedi, jag har aldrig läst något liknande. Jag börja läsa boken idag och den verkar udda men bra!
Allt och lite till av Sarah Dessen är sommarens höjdpunkt! Den är redan utläst och jag läste den inomhus vilket i princip är förbjudet när det gäller Dessens böcker som ska avnjutas ute i solen!
Stort tack till båda förlagen!
Fick en 50 kronors rabattkod på böcker från CDON, plus att det dessutom var gratis frakt så då passade jag på. Jag har länge velat ha Percy Jackson serien av Rick Riordan, men första fanns inte att köpa så det fick bli bok 2-4. Läste serien för några år sedan och älskade den. Nu vill jag ha första och sista boken innan jag påbörjar en omläsning.
Jag köpte även Sätt mig i brand av Tahereh Mafi, dock funderar jag på om det krävs en omläsning av föregående böcker i serien innan jag läser denna. Vi får se om jag kan hålla mig, jag kommer fortfarande ihåg stora delar av de förra böckerna.
Änglarnas kamp av Becca Fitzpatrick är en bok som jag verkligen sett fram emot, men här krävs defenenitivt en omläsning av böckerna innan!
Wither av Lauren Destefano verkar intressant, kikade på den i bokhandeln men tänkte vänta med att köpa den. Sen såg jag att Lisa sålde den riktigt billigt och nu har jag den! Tyvärr så upptäckte jag henne bokbloppis alledels för sent annars hade jag köpt på mig två böcker till.

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, Wither är så bra (o omslaget så snyggt) där har du verkligen kanonläsning framför dig!

Svar: Åå va roligt att höra! :)
Elina

2014-06-10 @ 17:34:51
URL: http://kattugglan.blogspot.se
Postat av: Vargnatts bokhylla

Rör inte mitt mord verkar minst sagt lite annorlunda! Har tittat på den flera gånger :)

Svar: Har läst den nu och kan säga att den minst sagt är speciell :)
Elina

2014-06-10 @ 20:18:51
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Malin

Wow! Ser ut att vara en hel del intressanta böcker i den högen! :)

2014-06-15 @ 12:27:14
URL: http://jagochminabocker.blogspot.se/
Postat av: Lena

Härlig bokhög!

2014-06-16 @ 11:29:13
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0