Nytt innan jul

CDON hade 15% på alla böcker och några yttligare erbjudanden på bokboxar, just då kom jag inte på så många böcker som jag faktsikt ville ha. Men några böcker blev det iallafall. Dessutom har jag fått hem ett oväntat recensionsexemplar också (självklart från Modernista)!
 
John Green boxen fanns som erbjudande på CDON, med yttligare 15% rabatt kostade den enbart 149 kronor. Jag velade om jag skulle köpa den eller inte, jag har ju redan alla dessa böcker på svenska (utom An abundance of Katherines). Men jag har ju viljat ha boxen ett tag och dessutom var det prick den här boxen jag ville ha såå då fick den följa med i beställningen. 
 
Borttappad av Shaun Tan är den enda bok av honom på svenska som jag inte har. Så efter att ha försäkrat mig om att ingen hade köpt den i julklapp åt mig så fick även den läggas till i beställningen. Likså gäller en annan bok som har blivit restorerad!
 
Under veckan fick jag hem ett oväntat paket från Modernista, det visade sig vara Uppstigandet av Karen Bao. Hittiils verkar den helt okej, men jag hoppas att det blir mer action snart! Tack till Modernista! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0