Nytt v.32

Under veckan fick jag hem fem nya böcker, mitt efterlängatde paket från cdon och ett rec-ex från Semic. Helst skulle jag vilja läsa alla på en gång.
Maze runner - i dödens labyrint av James Dashner fick jag från Semic, tack! Jag har velat läsa den ett bra tag nu, men när jag såg att Semic skulle översätta den så väntade jag tills de släppte den. MEN omslaget, alltså detta omslag och jag är inte kompisar.
The evolution of mara dyer av Michelle Hodkin, ÄNTLIGEN! Jag läste första delen i mitten av förra månaden, så fort den var slut ville jag ha nästa del. Så när vi skulle till Göteborg tyckte jag att det var perfekt med ett besök på SF-bokhandeln. Men det blev ju inte av så jag gjorde en beställning från Cdon istället, men det tog ju en sådan himla tid för paketet att komma fram!
Jag läste The Selection av Kiera Cass i början på juli. Hur bra som helst! Det blev ju som sagt inget besök på SF-bokhandeln i Göteborg. Men egentligen gjorde inte det såååå mycket för när jag kom hem upptäckte jag att cdon hade rea på engelska böcker, 2 för 99. Hela The selection serien fanns med så då passade jag på att köpa hem resterande delar! Dock är det lite hjärtskärande att The one är lite längre än de andra, men jag tror att jag kanske står ut med det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Bokbabblaren

Så himla onödigt att ändra storleken/höjden på böckerna! Fattar verkligen inte varför de gör det ibland... :O Och yey, Mara Dyer! Jag är också peppad på att läsa andra boken nu. :D

Svar: Eller hur! Sen finns det ju tusen olika format på alla de engelska böckerna också!Mara Dyer ska jag läsa under nästa vecka, längtar! :D
Elina

2014-08-10 @ 15:05:16
URL: http://bokbabblaren.blogspot.com
Postat av: Nilmas Bokhylla

Oo, känns som bara bra böcker! Är sugen på att börja med The Selection men finns ju så många böcker man säger så om ;)

Svar: Men då kan ju jag säga att du VERKLIGEN borde börja läste den serien :)
Elina

2014-08-11 @ 10:12:09
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0