Mitt första Rec-ex

Idag kom ett paket till mig som visade sig innehåll mitt första rec-ex (Booked´s e-bok som man fick på Världsboksdagen gills inte). Boken kom från  Styxx Fantasy och det var Hemlös av Gail Carriger. Tack så mycket! Eftersom andra boken slutade med en sån cliffhanger så ska jag lägga mina biblalån åt sidan så länge det behövs för att läsa ut Hemlös. 
 
 
Tyvärr så äger jag inte de två första delarna i serien, Själlös och Chanslös. Så om någon vill bli av med sina så säg gärna till!
.

Kommentarer
Postat av: Vilma/Dola

Hemlös är väldigt bra!
Hoppas att du hittar de två första delarna också!

Svar:
Vi ska åka till Kyrkekvarn på klassresan. Det ligger typ i Mullsjö brevid en sjö. :D

2013-05-23 @ 20:42:38
URL: http://www.dolasbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0