I min bokbylla - B

Böcker:
 

Berusad av evigt liv av Melissa Marr
Bara inte du av Katarina von Bredow
Bärnstenskikaren av Philip Pullman
Bree Tanners andra liv av Stephanie Meyer
Blodsmagi av Tessa Gratton
Beautiful Creatures av Kami Garcia & Margaret Sthol
 
Lästa: Allihopa!
Olästa: Ingen alls
Bästa bok: Blodsmagi, hade inga speciella förväntningar men den visade sig vara väldigt bra. Bärnstenskikaren är också en favorit.
Sämsta bok: Bree tanners andra liv och Bara inte du.
 
Finast omslag:
 
Beautiful creatures men blodsmagis sammets rygg är också himla fin!
 
Fulast omslag:
 
Bärnstenskikaren utan tvekan! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken rolig sak att göra! Kommer du att göra så med alla bokstäver?

Svar: Tack! Jag har tänkt det i alla fall, får hoppas att jag orkar göra det bara :)
Elina

2013-05-21 @ 20:58:44
URL: http://emmaboken.blogspot.se/
Postat av: Beate

Hehe Bärnstenskikaren är verkligen inte snygg, Lyra och Will ser animerade ut och som om de kommit från ett dataspel, men det är lite charmigt ändå :P Jag har filmomslaget... Du vet, där de har samma bild för alla tre i serien men har ändrat färgen på bakgrunden? Helt förskräckligt!!

2013-05-29 @ 21:18:41
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0