Om mig

Marklarsbooks.blogg.se drivs av mig, Elina. Jag är 22 år och kommer vara det till 6 Mars 2016. Bor i Gävle, men är från en skogshåla i Hälsingland. När jag inte pluggar så läser jag en hel del, jag läser de flesta genre och för det mesta på svenska. Om jag inte läser så ser jag gärna på film och serier. Att äta godis, popcorn och mat är inte heller helt fel, jag gillar inte grönsaker och älskar kött alldeles för mycket för att bli vegetarian.
 
Jag startade den här bloggen för att kunna dela med mig av mina åsikter om böcker lättare, jag är inte alls en höjdare på att skriva, så stavfel förkommer säkert en hel del utan min vetskap eller alldeles för långa meningar som denna. Eller för korta. I vilket fall så blir jag lika glad när någon lämnar en kommentar.
 
Bokbyten är alltid lika roligt, kika gärna på vilka böcker jag byter bort.
 
Kontakt:
Om någon vill kontakta mig om t.ex. rec-ex eller andra trevligheter så är det min mejl som gäller.
Min mejl: [email protected]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0