Nytt - Book depository

Book depository hade 10% på en beställning och eftersom jag fick tillbaka läslusten i början på Maj så firade jag det med en bokbeställning. 
 
What I thought was true av Huntley Fitzpatrick, förra året läste jag My life next door av samma författare som jag verkligen gillade.
 
The crown av Kiera Cass, jag var grymt besviken på förra boken men vill ändå läsa klart serien. Jag har redan läst den (den är mycket bättre än förra boken) och recension kommer imorgon.
 
Shut out av Kody Keplinger, jag älskade The Duff och det här är boken som är skriven efter den o jag förstått det rätt. Den kan omöjligt vara bättre än The Duff men förhoppningvis är den inte mycket sämre.
 
On the fence, The fill-in boyfriend och The distance between us av Kasie West. Jag har länge velat läsa contemporary av Kasie West. Förhoppningsvis är de i klass Pivot Point-serien!
 
The unexpected everything och Second chanse summer av Morgan Matson. Förra sommaren läste jag två andra böcker av henne och har höga förväntningar på dessa. Second chance summer läste jag precis ut och jag tror inte att någon av hennes böcker någonsin kommer toppa den.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - bokparadiset

10% och du sa inget?!?!??! Vill läsa alla böcker iaf, förutom the crown för den har jag läst :)

Svar: Men får inte du mejl? det var en engångskod så jag kunde inte dela med mig! MEN då vet jag till nästa gång att du fortfarande inte har koll på livsviktiga rabatter! :D
Elina

2016-06-09 @ 19:34:48
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Jamie

Åh vilken härlig hög! :)

2016-06-09 @ 21:59:59
URL: http://bokugglor.blogspot.se
Postat av: Vargnatts bokhylla

Ser ut som mycket bra sommarläsning där :D

2016-06-10 @ 19:41:46
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0