Nytt - Recex deluxe

Två recex som dök upp här hemma i somras/tidig höst utan att jag bett om dem, men som jag glömt att visa upp. Dimensioner av Sofie Berthet och Bränd himmel av Gilly Macmillan.
Båda böckerna verkar riktigt lovande, men de prioriteras inte just nu då jag har mycket som MÅSTE läsas!
 
Det har även kommit två recex från Gilla böcker, Komma fram av Rainbow Rowell, jag vet inte riktigt vad jag har för förhoppningar men tack vare Eleanor & Park vill jag läsa allt av Rowell!
 
Stormens öga av Leigh Bardugo, den andra delen i Grisha-triologin som jag hoppas ska vara bättre än den första!
 
Gudar & Monster av Laini Taylor från Bazar Förlag, den avslutande delen i Önskemånglarens dotter! Som jag längtat! Frågan är ju om man ska läsa om de andra två innan denna, men jag vet inte om jag har tid med det.
 
De underkända av Michael Hjort och Hans Rosenfeldt från Forum, jag trodde att det här var den sista boken i serien men jag har även läst att serien ska bestå av åtta delar. Hur som helst ser jag verkligen fram emot att fortsätta läsa denna deckarserie!
 
Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins från Modernista är redan utläst och recension publicerad, den var himla bra!
 
Vindsjälar av Mons Kallentoft köpte jag på Erikshjälpen, priset på pocket har fördubblats(!) och kostar nu hela 10 kronor. Först minskar de bokavdelningen och pocketarna är nästan obefintliga, sen höjer de priset!! Hur som helst var detta ett onödigt köp, jag har de andra böckerna men jag kommer aldrig läsa dem igen så ag skulle kunna låna den på bibblan. Timmy om du läser detta så var det du som sa att jag skulle sluta vara så snål och köpa boken trots det skandalösa priset!
 
The Duff av Kody Keplinger är en bokvnsbok från Elin! Hon har hyllat den hur mycket som helst, jag hoppas jag gillar den lika mycket för jag har verkligen fått upp förhoppningarna!

Kommentarer
Postat av: Elin - bokparadiset

Hoppas på att du ska gilla the Duff och inte bli besviken! Jag har tänkt läsa om första och andra boken i önskemånglarensdotter innan tredje, vill verkligen komma ihåg ALLT innan jag läser, med andra ord dröjer det nog lite innan jag kommer till den.

Svar: Jag vet inte om jag orkar läsa om det, men den serien är ju himla bra!
Elina

2015-10-28 @ 21:23:10
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Tina

the Duff är sååå bra! Hoppas du kommer gilla den :)

Svar: Jag har hört så mycket bra om den så jag hoppas det! :)
Elina

2015-11-05 @ 19:10:02
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0