Månadssammanfattning Oktober 2015

Lästa:
Harry Potter and the Philosopher's Stone - J.K. Rowling
Horrorstör - Grady Hendrix
Det hotfulla hospitalet - Lemony Snicket
Röd drottning - Victoria Aveyard
Eldtronen - Rick Riordan
Asylum - Madeleine Roux (ej med på bild)
A tale dark and grimm - Adam Gidwitz (ej med på bild)
Lola och pojken i huset bredvid - Stephanie Perkins (ej med på bild)
 
Antal lästa: 8
Hyllvärmare: 3
Svenska:
 4
Engelska: 4
Omläsningar: 1, Harry Potter and the Philosopher's Stone, men första gången jag läste den på engelska!
Påbörjade serier:
2, Röd drottning, Asylum
Avslutade serier:  -
Nya böcker:
  9, 4 recex, 1 bokväns bok, 4 köpta. 
 
Bästa bok: Röd drottning, vill läsa nästa bok nu!
Sämsta bok:. Asylum, den var så hemskt dålig! Har även den andra delen hemma men tror faktiskt inte jag kommer läsa den innan jag gör mig av med den.
Största överraskning: Röd drottning!
Största besvikelse: A tale dark and grimm, hade hoppats på mycket mer! Horrorstör hade också kunnat vara så mycket bättre
 
Kommentar: Jag hade lovat mig själv att läsa fyra böcker under oktober som passade till Halloween, jag lyckades med att pricka av tre. Den som jag inte hann eller hade lust med var Sanctum, fortsättningen till Asylum. Asylum var så fruktansvärt dålig! 
 
Nu i November drar SO:n igång, det varkar bli mycket plugg så vi får se hur det blir med läsningen. 
 
Just nu läser jag: Hunger games! Jag har köpt en engelskbox med hela triologin och de SKA bli utlästa innan den 18:e November när Mockingjay part 2 har premiär! Efter de är utlästa så prioriterar jag mina recex.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är så sugen på att läsa om Hunger games! Har också köpt en box med alla tre böckerna på engelska. För ett år sen.. Haha :)

2015-11-10 @ 14:14:19
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se
Postat av: Elin - bokparadiset

Åh var röd drottning så bra alltså? Borde prioriteras med andra ord... Men hallå Asylum var väl inte såå dålig tyckte jag? Måste kolla om du har en recension uppe på den, haha!

Svar: Det borde den verkligen göras! Men hallå joo! Haha! Jag funderade til och med att sluta läsa den, tycker den var så.... mesig? Har andra boken hemma men funderar på om jag ska strunta i den. Har ingen recension på den än ;)
Elina

2015-11-10 @ 19:11:49
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0