Månadssammanfattning December 2014

 
Lästa:
Rörgast av Johan Theorin
Ögat över månskäran av Libba Bray
Gone Girl av Gillian Flynn
Uppstigandet av Karen Bao
Nidstången av Åsa Larsson & Ingella Korsell 
Det oändliga havet av Rick Yancey
Maze runner: i vansinnets öken av James Dashner
En julsaga av Charles Dickens
 
Antal lästa:  8st
Hyllvärmare: 1 st
Svenska:
 18 st
Engelska:  -
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
 3st, Uppstigandet, Ögat över månskäran och Nidstången
Avslutade serier:
 1st, Rörgast 
Nya böcker:
 18st. 1 rec-ex, 2 bokbyte, 10 julklappar och 5 köpta böcker. Man måste även tänka på att det är två bokboxar som innehåller sammanlagt 10 böcker och sju av dem är Harry Potter serien.
 
Bästa bok: Gone girl av Gillian Flynn och Maze Runner: i vansinnets öken av James Dashner
Sämsta bok: En julsaga av Charles Dickens, den är helt enkelt för seg!
Största överraskning: Gone Girl, utan tvekan!
Största besvikelse: Rörgast, sista boken i serien Ölands-kvartetten, den var seg och långt från den bästa boken i serien.
 
Kommentar: Jag trodde jag läst fler böcker denna månad då jag nästintill har haft lov sedan mitten av December. Men med tanke på allt som händer runt omkring känns 8 böcker ändå helt okej.
 
Just nu läser jag: De odödligas hunger av Julie Kagawa som jag inte alls har lust att läsa just nu men jag bad om den som recex för ett bra tag sedan så jag vill få bort den ut mitt samvete. Jag läser även Det hemliga hisschaktet av Lemony Snicket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0