#Hyllvärmare2015

Mer än halva februari har gått och hittills har jag bara läst fyra böcker och alla är hyllvärmare. Jag ger dig solen av Jandy Nelson, Gregor från ovanjord av Suzanne Collins, Fantastic beasts & where to find them av J.K. Rowling och Hur du tränar din drake av Cressida Cowell. 
 
Nu har jag hamnat i en lässvacka och det går inte fort fram med Slutet på Mr.Y, det verkar itne vara den bästa boken att ta sig ur en lässvacka med heller. Den är så seeeeg, så jag vet inte ens om den är värd att fortsätta läsa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Boklusen

Jag borde också ta tag i mina hyllvärmare. Har ganska många som bara ligger och väntar på att få bli lästa.

Svar: Jag har också alldeles för många hyllvärmare. Tänk den dagen man inte har några alls!
Elina

2015-02-15 @ 14:10:02
URL: http://boklusensbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Carro

Kul att du har lyckats hålla dig till hyllvärmare i alla fall :)

Svar: Ja, det är ju iallafall positivt! :)
Elina

2015-02-15 @ 14:33:28
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Elina

Jag har också läst 100% hyllvärmare. Dock endast en (!). Men februari brukar också vara min sämsta läsmånad. Jag får liksom inte till läsningen ordentligt denna månad... typ varje år!

Svar: Februari brukar inte vara en dålig läsmånad för mig, men tyvärr verkar det som om det är det i år
Elina

2015-02-15 @ 16:48:02
URL: http://ielinashylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0